Survivor performanslarıyla tanınan Sahra Işık, 2019 yılında iş insanı İdris Aybirdi ile hayatını birleştirmişti. Ancak çift, evliliklerinde yaşadıkları sorunlar nedeniyle evlilik terapisi almış ve bir süre sonra bebek beklediklerini duyurmuştu. Çiftin ilk çocukları Pamir, 12 Haziran 2025’te dünyaya gelmişti.
Yaklaşık 6 yıl süren evlilik, Işık ve Aybirdi’nin ortak kararıyla tek celsede sona erdi. Sahra Işık, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada evliliğin sevgi ve saygı çerçevesinde sonlandırıldığını ve 11 aylık oğulları Pamir’in huzurunun öncelikleri olduğunu belirtti.
Boşanmanın ardından yoğun bir şekilde oğluyla ilgilenen Işık, takipçileriyle günlük yaşantısına dair paylaşımlarını sürdürüyor. Son paylaşımında, taşınma telaşı ve bebeğinin bakımını birlikte yürütmenin zorluklarından bahsederek, “Yorgunluktan kendimden geçtim. Pamir her gece yanımda uyumak istiyor, ben ise uyuyamıyorum. Uykusuzluk ve yorgunluk kombo yapmış durumda” ifadelerini kullandı.
Işık, aynı paylaşımda güçlü kadınlara duyduğu hayranlığı dile getirerek, hayatın zorluklarına rağmen umudu kaybetmemek gerektiğini vurguladı. Videolu paylaşımında, Allah’ın verdiği imtihanların ardından güzellikler ve bollukların geleceğini belirtti. Sahra Işık’ın bu sözleri, takipçileri tarafından ilgiyle karşılandı ve sosyal medyada gündem oldu.