Mobil Uygulamayı İndir

Haberleri mobil uygulamamızdan takip edin!

27 Haziran 2026 Cumartesi İstanbul 4°C

Bildirimler

Sitemize Hoş Geldiniz

Güncel haberler ve son dakika gelişmeleri için bizi takip edin!

Şimdi

İrem Derici Son Teşhisini Açıkladı: “Kronik Uykusuzluk Olduğumu Öğrendim”

E
Yazar Medya
5 dk okuma 151 okunma Yayınlanma: 18 Mayıs 2026 23:38
İrem Derici Son Teşhisini Açıkladı: “Kronik Uykusuzluk Olduğumu Öğrendim”
İrem Derici Son Teşhisini Açıkladı: “Kronik Uykusuzluk Olduğumu Öğrendim” Foto: Yazar Medya

Ünlü şarkıcı İrem Derici, sağlık durumu hakkında dikkat çeken açıklamalarda bulundu. Sina Özer’in YouTube kanalında yayınlanan programda konuşan Derici, uzun süredir farklı doktorlara giderek doğru teşhisi aradığını belirtti. “Birine gidiyorum ‘borderline oldun’ diyor, biri ‘değilsin’ diyor. Bugün psikiyatristten çıkıp geldim, insomnia olduğumu öğrendim. Kanye West gibi oldum” diyerek yaşadığı süreç hakkında bilgi verdi.

İrem Derici, kronik uykusuzluk olarak bilinen insomnia teşhisinin ardından bu durumun nörolojik bir bozukluktan kaynaklandığını ve ilaç tedavisiyle yönetileceğini söyledi. Şarkıcı, artık öfkeli bir insan olmadığını ve kimseyle kavga etmek istemediğini vurguladı.

2017’den beri yapılan EEG (beyin elektrosu) testlerinde sorunlar yaşadığını itiraf eden Derici, beynindeki elektrik sistemindeki bozukluğun epilepsi nöbetlerine yol açtığını belirtti. Hatta Sefo ile düet hazırlığı sırasında bu nöbetlerden birini yaşadığını, o an çevresindekilerin durumunu şaka sanarak ciddiye almadığını anlattı.

Derici, yaşadığı süreci samimi şekilde aktararak hem sağlık konusundaki farkındalığını artırdı hem de kronik uykusuzluğun yaşam kalitesi üzerindeki etkilerini gözler önüne serdi. Sanatçı, bundan sonra tedavi sürecine odaklanacağını ve doğru doktor gözetiminde sağlık durumunu kontrol altına alacağını açıkladı.

Etiketler

#İrem Derici #kronik uykusuzluk #insomnia #nörolojik bozukluk #EEG testi #epilepsi nöbeti #sağlık farkındalığı

Videolar