Bakan Bayraktar, işçilerin alacaklarını ödemeyen işverenlere karşı sert bir tutum sergileyerek, "İşçisinin parasını ödemeyen, sürekli sorun çıkaran bu firmaya bir daha asla ruhsat vermem" dedi.
Bakan Bayraktar, hükümet olarak sürekli müdahale ettiklerini ve Doruk Madencilik'in Türkiye’deki çeşitli projelerde sürekli problem çıkardığını belirtti. Ayrıca, yerli üretim kömüre yönelik Meclis'ten alınan alım garantisi sayesinde 30 bin kişinin istihdamını güvence altına aldıklarını vurguladı.
İşverenin işçiye borç ödemediği sürece devlet teşviklerinden yararlanamayacağını belirten Bayraktar, bu tür firmalara karşı net bir tavır aldıklarını ve bu firmaların artık devletin desteğinden faydalanamayacağını ifade etti.