Mobil
Magazin

İrem Derici Son Teşhisini Açıkladı: “Kronik Uykusuzluk Olduğumu Öğrendim”

19 Mayıs 2026
Daha iyi bir deneyim için tam sürümü deneyebilirsiniz.

Ünlü şarkıcı İrem Derici, sağlık durumu hakkında dikkat çeken açıklamalarda bulundu. Sina Özer’in YouTube kanalında yayınlanan programda konuşan Derici, uzun süredir farklı doktorlara giderek doğru teşhisi aradığını belirtti. “Birine gidiyorum ‘borderline oldun’ diyor, biri ‘değilsin’ diyor. Bugün psikiyatristten çıkıp geldim, insomnia olduğumu öğrendim. Kanye West gibi oldum” diyerek yaşadığı süreç hakkında bilgi verdi.

İrem Derici, kronik uykusuzluk olarak bilinen insomnia teşhisinin ardından bu durumun nörolojik bir bozukluktan kaynaklandığını ve ilaç tedavisiyle yönetileceğini söyledi. Şarkıcı, artık öfkeli bir insan olmadığını ve kimseyle kavga etmek istemediğini vurguladı.

2017’den beri yapılan EEG (beyin elektrosu) testlerinde sorunlar yaşadığını itiraf eden Derici, beynindeki elektrik sistemindeki bozukluğun epilepsi nöbetlerine yol açtığını belirtti. Hatta Sefo ile düet hazırlığı sırasında bu nöbetlerden birini yaşadığını, o an çevresindekilerin durumunu şaka sanarak ciddiye almadığını anlattı.

Derici, yaşadığı süreci samimi şekilde aktararak hem sağlık konusundaki farkındalığını artırdı hem de kronik uykusuzluğun yaşam kalitesi üzerindeki etkilerini gözler önüne serdi. Sanatçı, bundan sonra tedavi sürecine odaklanacağını ve doğru doktor gözetiminde sağlık durumunu kontrol altına alacağını açıkladı.