Sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, Erdoğan, saldırının ardından ABD Başkanı Donald Trump ve eşi Melania Trump'ın sağ salim olmasını sevindirici bulduğunu belirtti.
Erdoğan paylaşımında şu ifadelere yer verdi: "Dün gece Washington'da Beyaz Saray Muhabirleri yemeğinde gerçekleşen silahlı saldırı girişimini kınıyorum. ABD Başkanı Sayın Trump ve değerli eşi Melania Hanım başta olmak üzere kimsenin yaralanmaması bizler için sevindiricidir. Demokrasilerde mücadele fikirle yapılır, şiddetin hiçbir türlüsüne yer yoktur. Başkan Trump'a, eşine, ABD yönetimine ve Amerikan halkına geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum."
Başkan Erdoğan, şiddetin hiçbir koşulda kabul edilemeyeceğini vurgularken, demokrasi ve fikir mücadelesinin barışçıl yollarla yapılması gerektiğinin altını çizdi.