Mobil
Gündem

Bakan Bayraktar: İşçisine Borçlu Olan Şirkete Bir Daha Ruhsat Vermem

29 Nisan 2026
Daha iyi bir deneyim için tam sürümü deneyebilirsiniz.
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Eskişehir’den Ankara’ya yürüyerek haklarını arayan Doruk Madencilik işçilerinin eylemi sonrasında önemli açıklamalarda bulundu.

 Bakan Bayraktar, işçilerin alacaklarını ödemeyen işverenlere karşı sert bir tutum sergileyerek, "İşçisinin parasını ödemeyen, sürekli sorun çıkaran bu firmaya bir daha asla ruhsat vermem" dedi.

Bakan Bayraktar, hükümet olarak sürekli müdahale ettiklerini ve Doruk Madencilik'in Türkiye’deki çeşitli projelerde sürekli problem çıkardığını belirtti. Ayrıca, yerli üretim kömüre yönelik Meclis'ten alınan alım garantisi sayesinde 30 bin kişinin istihdamını güvence altına aldıklarını vurguladı.

İşverenin işçiye borç ödemediği sürece devlet teşviklerinden yararlanamayacağını belirten Bayraktar, bu tür firmalara karşı net bir tavır aldıklarını ve bu firmaların artık devletin desteğinden faydalanamayacağını ifade etti.