Mobil
Genel

Serdal Adalı, İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi’yi Ziyaret Etti

4 Mayıs 2026
Daha iyi bir deneyim için tam sürümü deneyebilirsiniz.

Beşiktaş Başkanı Serdal Adalı, İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi'yi makamında ziyaret etti. Görüşmeye Beşiktaş İkinci Başkanı Hakan Daltaban, Asbaşkan Murat Kılıç, Asbaşkan Kaan Kasacı, Genel Sekreter Uğur Fora, Yönetim Kurulu Üyesi Aykan Aydın ve İcra Kurulu Üyesi Murat Kelkitlioğlu da katıldı.

Görüşmede, Beşiktaş ve spor dünyasına dair çeşitli konular ele alındı. Ziyaretin sonunda ise Beşiktaş Başkanı Serdal Adalı, Bakan Çiftçi'ye Beşiktaş forması hediye etti. Formanın üzerinde Bakan Çiftçi’nin ismi yer alırken, bu jest ziyaretin samimi bir anısı olarak kayıtlara geçti.

Beşiktaş camiasının güçlü temsilcileriyle gerçekleştirilen bu ziyaret, kulübün ve sporun toplumla olan bağını bir kez daha pekiştiren önemli bir adım olarak değerlendiriliyor.