Mobil
Asayiş

Komadan Uyanan Kadının Şok İddiası: “Beni Balkondan Eşim İtti” – Müebbet İstemiyle Dava Açıldı

31 Mayıs 2026
Daha iyi bir deneyim için tam sürümü deneyebilirsiniz.

İstanbul Kağıthane’de 2022 yılında yaşanan ve uzun süre komada kaldığı için hafızalara kazınan olayda, Burçak Şişman’ın ortaya attığı iddialar yargıya taşındı. 41 yaşındaki kadın, dört yıl önce yaşanan balkondan düşme olayının ardından aylarca yoğun bakımda tedavi gördü. Bilincini yeniden kazandıktan sonra ise olayın kaza değil, eşinin müdahalesi sonucu gerçekleştiğini öne sürdü.

Şişman ifadesinde, eşi Adem Şişman ile aralarında o gün herhangi bir tartışma yaşanmadığını ancak aniden cam kenarına sürüklendiğini ve sırtından itilerek aşağı düştüğünü iddia etti. Olaydan önce abisini arayıp yardım istediğini hatırladığını belirten Şişman, eşinden şikayetçi oldu. Ayrıca eşinin uyuşturucu kullandığını ve kendisine uzun süredir psikolojik baskı uyguladığını da ileri sürdü.

Dosyada yer alan bilirkişi raporunda, kadının avuç içlerindeki yaraların düşme sırasında tutunma refleksine işaret edebileceği, bu tür bulguların şüpheli ölüm ve saldırı vakalarında sık görüldüğü belirtildi.

Adem Şişman ise tüm suçlamaları reddederek eşinin psikolojik sorunları olduğunu ve olayın kaza sonucu gerçekleştiğini savundu. Aile içi baskı iddialarını da dile getiren Şişman, suçlamaların asılsız olduğunu söyledi.

Savcılık, Adem Şişman hakkında “kasten öldürmeye teşebbüs” suçundan müebbet hapis istemiyle dava açtı. Dava sürecinin önümüzdeki günlerde başlaması bekleniyor.