Mobil
Magazin

İrem Derici Yıllardır Sakladığı Sağlık Mücadelesini İlk Kez Açıkladı

20 Mayıs 2026
Daha iyi bir deneyim için tam sürümü deneyebilirsiniz.

Ünlü popçu İrem Derici, katıldığı bir YouTube programında yıllardır gizlediği sağlık sorunlarını ilk kez gözler önüne serdi. Derici, kendisine kronik uykusuzluk hastalığı olan insomnia teşhisi konulduğunu ve günün 24 saati uyanık kaldığını belirterek, “Kanye West gibi oldum” ifadelerini kullandı. Ayrıca, beynindeki elektrik sistemindeki bozukluk nedeniyle epilepsi nöbetleri geçirdiğini itiraf eden Derici, bu nöbetlerden birini rapçi Sefo ile stüdyoda yaşadığını anlattı. O an yerde köpükler içinde kaldığını, çevresindekilerin durumu şaka sanarak ciddiye almadığını söyledi.

2017 yılından bu yana epilepsiyle mücadele eden Derici, ekim ayından itibaren ruhsal ve bedensel olarak zor bir süreçten geçtiğini ve artık düzenli ilaç tedavisine başlayacağını aktardı. Ünlü sanatçı, doğru teşhisi bulabilmek için uzun süre doktor doktor gezdiğini ve yaşadığı kafa karışıklığını program sırasında paylaştı. İrem Derici, geçmişte farklı psikiyatrik teşhisler aldığını ancak son olarak insomnia olduğu bilgisini aldığını belirtti.

Derici, gün boyunca sürekli uyanık kalmasının sosyal medya aktivitelerini de etkilediğini dile getirerek, nörolojik rahatsızlığının psikolojik bir sorun olmadığını, ilaçlarla kontrol altına alınacağını vurguladı. Sanatçı, sağlığıyla ilgili süreci kamuoyuyla paylaşarak, bu hastalıklarla mücadele eden insanlara da farkındalık yaratmayı amaçladığını ifade etti.