Programın takipçileri, Çağla Şikel'in sunuculuğunu üstlendiği programın neden ekranda yer almadığını merak etmeye başladı. 10:45'te başlaması beklenen programın yerine, önceki sezonlardan "Yasak Elma" dizisinin tekrar bölümleri yayınlandı.
Çağla Şikel, sosyal medya hesabından yaptığı açıklama ile izleyicilerine seslendi. Programın sosyal medya hesaplarından yapılan duyuruda, "Değerli sunucumuz Çağla Şikel'in yaşadığı ufak bir rahatsızlık sebebiyle bugün canlı yayınımızı gerçekleştirememiş bulunmaktayız. Kendisine geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, en kısa zamanda sağlığına kavuşarak yeniden sizlerle buluşmayı diliyoruz." ifadelerine yer verildi.
Çağla Şikel’in sağlık durumu nedeniyle kısa bir ara verdiği programın, önümüzdeki günlerde yeniden izleyicileriyle buluşacağı belirtiliyor.